Contactformulier
Heb je een vraag over de coronaprik bij de GGD?
Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen over coronaprik bij de GGD. Staat jouw vraag daar niet bij? Gebruik dan het contactformulier hieronder.
Wij proberen binnen één werkweek te reageren op jouw vraag. Soms duurt het iets langer. We hopen op jouw geduld.
Heb je een algemene vraag over de coronaprik?
Heb je een vraag over het coronabeleid? Kijk dan op coronavaccinatie.nl. Voor andere vragen ga je naar rivm.nl/corona.
Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over het maken of veranderen van jouw prikafspraak? Of ben je niet tevreden over GGD GHOR Nederland? Gebruik dan het contactformulier hieronder. We behandelen iedere klacht. En zo proberen we ons werk steeds te verbeteren. Op deze pagina lees je wat we met klachten doen. En hoelang dit duurt.
Wij proberen binnen één werkweek te reageren op jouw klacht. Soms duurt het iets langer. We hopen op jouw geduld.
Heb je een klacht over een medewerker van jouw GGD?
Heb je een klacht over een medewerker van jouw GGD op een priklocatie? Neem dan contact op met die plaatselijke GGD. Deze kun je vinden via ggd.nl.
Jouw vraag of klacht
Kies eerst of je een vraag wilt stellen of dat je een klacht hebt. Heb je een klacht? Dan moet je jouw telefoonnummer opgeven. En handige tijdstippen waarop we jou kunnen bellen.
Let op: je kunt hier geen afspraak voor een coronaprik maken, verzetten of afzeggen.
Persoonlijke gegevens
Persoonlijke gegevens gebruiken we alleen om een vraag of klacht te beantwoorden. Wil je meer weten over wat we doen met persoonlijke gegevens? Lees dan onze privacyverklaring.